مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-04اجتماعي

اقدامات لازم جهت زهکشی و کانال کشی آب های سطحی انجام شود 


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ضروری است تا اقدامات لازم جهت زهکشی و کانال کشی آب های سطحی در مناطق بالا دست انجام شود.

- بازدید معاون استاندار مازندران از مناطق رانشی شهرستان نور: اقدامات لازم جهت زهکشی و کانال کشی آب های سطحی انجام شود  ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: ضروری است تا اقدامات لازم جهت زهکشی و کانال کشی آب های سطحی در مناطق بالا دست انجام شود.

مهدی رازجویان ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق رانشی زمین در منطقه گلندرود شهرستان نور اظهار کرد: اگر می خواهیم از طبیعت استفاده کنیم، نباید آن را به هم بریزیم، آب و خاک دو مقوله جدای از هم نیستند.

وی با اشاره به لزوم بر طرف کردن مشکل رانش منطقه تصریح کرد: برای تثبیت خاک منابع طبیعی می بایست اقدام اصولی نسبت به کانال کشی و زهکشی آب های سطحی در منطقه بالادست و همچنین احداث دیواره حائل و بنیاد مسکن نسبت به زهکشی و کانال کشی داخل روستا اقدام کنند تا شاهد تثبیت خاک و کنترل وضع موجد باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه مازندران استان حاصلخیزی است، خاطرنشان کرد: هر طرحی یا سازه ای که ایجاد می شود، باید به مقوله خاک شناسی توجه کنیم وگرنه سازه ای پایدار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات لازم جهت زهکشی و کانال کشی آب های سطحی انجام شود 

اقدامات لازم جهت زهکشی و کانال کشی آب های سطحی انجام شود